Автограф (кафе)
Меню компанії:
Відгуки про компанію:
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
| 10.11.2017 16:31:02
| ip: 5.1.24.164
| 09.03.2017 08:08:53
| ip: 46.211.139.2
Дійсно в автографі затишно і кухня смачна, власники намагалися створити атмосферу, але адміністратор це все ЗІПСУВАЛА,своїм ставленням до клієнта, а саме організація нашого свята була повністю провалена, через бажання заробити кошти, не повідомивши про колективне свято паралельно з нашим, що навіть офіціанти не могли через відсутність місця носити страви і гості самі мусили накривати собі стіл.
Замовлена нами музика, виявилася не наша, а сусіднього столу, щоб всі розуміли жива музика перетворилася в пьяне караоке!
На мій дзвінок до адміна, вона відповіла, що підідомляла нас про це, насправді ця фраза і була найнеприємніша, бо людина просто збрехала і не змогла визнати своєї помилки і замість вибачень, нас зробили не уважними дурнями!
Дякуємо офіціантам, за їх оперативність і професіоналізм у складних умовах праці.
Ні кому не раджу автограф, через
відсутність моральних принципів у їх адміністратора!!!
Замовлена нами музика, виявилася не наша, а сусіднього столу, щоб всі розуміли жива музика перетворилася в пьяне караоке!
На мій дзвінок до адміна, вона відповіла, що підідомляла нас про це, насправді ця фраза і була найнеприємніша, бо людина просто збрехала і не змогла визнати своєї помилки і замість вибачень, нас зробили не уважними дурнями!
Дякуємо офіціантам, за їх оперативність і професіоналізм у складних умовах праці.
Ні кому не раджу автограф, через
відсутність моральних принципів у їх адміністратора!!!
Официанты, это больная тема в Нежине. Учить надо, дорогие администраторы, своих рабочих, как обслуживать клиентов.