Маркування по-європейські: 12 поживних речовин і повна прозорість в інтернеті
В нинішніх умовах упаковка товару грає значно більшу роль за банальний «бантик». Ринок диктує свої умови: споживач, беручи до рук коробку з шоколадом чи сосисками, має отримати усю необхідну інформацію ще до купівлі товару. Це означає не тільки звичні елементи типу «кінцевий термін споживання» чи «країна-виробник», або ж «дівчачі» калорії. Тепер майбутньому покупцеві треба розказати чи містить харчовий продукт алергени, насичені або ненасичені жири, трансжири, жирні кислоти, вже не кажучи про «традиційні» білки та вуглеводи. Те, що ми коротенько перелічили – це не жахіття виробника, а суворі умови, що їх диктуватиме вже з грудня цього року ЄС.